Zonguldak’ta başarılı işlere imza attı: Abdullah Bakır doğum gününde emekli oldu!
Zonguldak’ta başarılı işlere imza attı: Abdullah Bakır doğum gününde emekli oldu!
Zonguldak Belediyesi'nde 43 yıl boyunca çeşitli müdürlüklerde görev yapan sevilen bürokrat ve sanatçı Abdullah Bakır, doğum gününde emekli oldu. Bakır, emeklilik sonrası romanını tamamlamayı ve oyunculuğa vakit ayırmayı hedefliyor.
Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 13:33
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 13:55
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Zonguldak Belediyesinde uzun yıllar Kültür ve Sosyal İşler ( BKM) ve diğer kısım Müdürlüğü görevlerini büyük bir başarıyla yürüten Zonguldak’ın sevilen sanatçı ve bürokratı Abdullah Bakır 43 yılın ardından bugün doğum gününde emekli oluyor.
Zonguldak Belediyesinde görev yaptığı sürece başarılı çalışmalara imza atan sevilen bürokrat Abdullah Bakır, 1983 yılında Zabıta Memuru olarak ilk göreve başlamasıyla birlikte Zabıta Amirliği, Terminal Müdürlüğü, 2004- 2020 yılları arasında BKM Müdürlüğü, Kültür ve sosyal İşlerler Müdürlüğüne bağlı Engelsiz Yaşam Merkezi Müdürlüğü, Strateji Geliştirme Müdürlüğü ve son olarak Ulaştırma Hizmetleri bölümünde görev yaptıktan sonra özellikle (BKM) Müdürlüğü görevi esnasında Tiyatro Oyunlarında Oyuncu ve Genel Sanat Yönetmeliği, Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Tiyatro ve Konservatuar bölümünün açılmasında büyük katkılar sağlamakla birlikte o bölümü kazanıp bir çok öğrencinin mezun olmasında emek verdi. Uzun yıllar Belediyespor Kulübü’nde aktif futbolculuk, yöneticilik ve Kulüp Başkanlığı görevlerinde bulundu.
BİRÇOK KOMİSYONLARDA AKTİF GÖREV ALDI
Abdullah Bakır uzun yıllar sosyal ve kültürel komisyonlarda aktif görevlerde bulundu ve sırasıyla, Uyuşturucuyla Mücadele, Hayat Boyu Öğrenme, Okullar Hayat Olsun, Ana Kız Okuldayız -Aile İçi Şiddet, Çocuk İstismarı, Kadına Şiddet, Korunmaya muhtaç çocuk, yaşlı, engelli Bireylerin Korunması. -Zonguldak İlçe ve Köylerinde Tiyatro Seyretmemiş Çocukların Ayağına Tiyatro Getirmek ve Okullarına Kitap Bağışı Yapmak, Romanlar Komisyonu, ZKM Dernek Başkanlığı-Mavi Bayrak Batı Karadeniz Sorumluluğu, 2016-2025 Yılları Arasında Adalet Bakanlığına Bağlı Ceza İnfaz Kurumları ve Tutuk Evleri İzleme Kurulu Başkan Yardımcılığı, Mahkumları Gözleme ve Değerlendirme Asil Üyesi Bu İki Konuda Başsavcılığa, Adalet Bakanlığına, AİH Komisyonuna Objektif Bakış Açısıyla Resmi Yazışmalar Yapmak konularında aktif rol oynadı.
Emekli olduktan sonra ailesine büyük zaman ayıracağını belirten Abdullah Bakır, uzun zamandır emek verdiğim yazdığım Romanımın onaylatıp çıkmasını, sandalye –Koltuk oyununu yazmayı, daha önce söz verdiğim Yönetmenlerin Filmlerinde oynamayı düşünüyorum. Öncelikle görev yaptığım tüm Belediye Başkanlarına, Meclis Üyelerimize, Mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Aramızdan ayrılan birlikte görev yaptığımız eski başkanlarımızdan merhum Halil Ekşioğluna ve Yüksel Aytaç’a Allahtan rahmet mekânları olsun diliyorum “ dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Zonguldak’ta başarılı işlere imza attı: Abdullah Bakır doğum gününde emekli oldu!
Zonguldak Belediyesi'nde 43 yıl boyunca çeşitli müdürlüklerde görev yapan sevilen bürokrat ve sanatçı Abdullah Bakır, doğum gününde emekli oldu. Bakır, emeklilik sonrası romanını tamamlamayı ve oyunculuğa vakit ayırmayı hedefliyor.
Zonguldak Belediyesinde uzun yıllar Kültür ve Sosyal İşler ( BKM) ve diğer kısım Müdürlüğü görevlerini büyük bir başarıyla yürüten Zonguldak’ın sevilen sanatçı ve bürokratı Abdullah Bakır 43 yılın ardından bugün doğum gününde emekli oluyor.
Zonguldak Belediyesinde görev yaptığı sürece başarılı çalışmalara imza atan sevilen bürokrat Abdullah Bakır, 1983 yılında Zabıta Memuru olarak ilk göreve başlamasıyla birlikte Zabıta Amirliği, Terminal Müdürlüğü, 2004- 2020 yılları arasında BKM Müdürlüğü, Kültür ve sosyal İşlerler Müdürlüğüne bağlı Engelsiz Yaşam Merkezi Müdürlüğü, Strateji Geliştirme Müdürlüğü ve son olarak Ulaştırma Hizmetleri bölümünde görev yaptıktan sonra özellikle (BKM) Müdürlüğü görevi esnasında Tiyatro Oyunlarında Oyuncu ve Genel Sanat Yönetmeliği, Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Tiyatro ve Konservatuar bölümünün açılmasında büyük katkılar sağlamakla birlikte o bölümü kazanıp bir çok öğrencinin mezun olmasında emek verdi. Uzun yıllar Belediyespor Kulübü’nde aktif futbolculuk, yöneticilik ve Kulüp Başkanlığı görevlerinde bulundu.
BİRÇOK KOMİSYONLARDA AKTİF GÖREV ALDI
Abdullah Bakır uzun yıllar sosyal ve kültürel komisyonlarda aktif görevlerde bulundu ve sırasıyla, Uyuşturucuyla Mücadele, Hayat Boyu Öğrenme, Okullar Hayat Olsun, Ana Kız Okuldayız -Aile İçi Şiddet, Çocuk İstismarı, Kadına Şiddet, Korunmaya muhtaç çocuk, yaşlı, engelli Bireylerin Korunması. -Zonguldak İlçe ve Köylerinde Tiyatro Seyretmemiş Çocukların Ayağına Tiyatro Getirmek ve Okullarına Kitap Bağışı Yapmak, Romanlar Komisyonu, ZKM Dernek Başkanlığı-Mavi Bayrak Batı Karadeniz Sorumluluğu, 2016-2025 Yılları Arasında Adalet Bakanlığına Bağlı Ceza İnfaz Kurumları ve Tutuk Evleri İzleme Kurulu Başkan Yardımcılığı, Mahkumları Gözleme ve Değerlendirme Asil Üyesi Bu İki Konuda Başsavcılığa, Adalet Bakanlığına, AİH Komisyonuna Objektif Bakış Açısıyla Resmi Yazışmalar Yapmak konularında aktif rol oynadı.
Emekli olduktan sonra ailesine büyük zaman ayıracağını belirten Abdullah Bakır, uzun zamandır emek verdiğim yazdığım Romanımın onaylatıp çıkmasını, sandalye –Koltuk oyununu yazmayı, daha önce söz verdiğim Yönetmenlerin Filmlerinde oynamayı düşünüyorum. Öncelikle görev yaptığım tüm Belediye Başkanlarına, Meclis Üyelerimize, Mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Aramızdan ayrılan birlikte görev yaptığımız eski başkanlarımızdan merhum Halil Ekşioğluna ve Yüksel Aytaç’a Allahtan rahmet mekânları olsun diliyorum “ dedi.
En Çok Okunan Haberler