Turizme katkısı olabilecek. "Çektirme Kafe" Tam Not Aldı
Turizme katkısı olabilecek. "Çektirme Kafe" Tam Not Aldı
Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Çaycuma'da kamu yatırımlarını ve Belediye Başkanı Bülent Kantarcı eşliğinde tamamlanma aşamasındaki 'Çektirme Kafe' projesini inceledi. Vali, kültürel mirasın korunmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Haber Giriş Tarihi: 21.06.2026 13:20
Haber Güncellenme Tarihi: 21.06.2026 13:31
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, ilçe ziyaretleri kapsamında Çaycuma’da bir dizi incelemede bulundu. Ziyaret programında Vali Hacıbektaşoğlu’na, Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya da eşlik etti.
İlçede yapım aşaması süren resmi kurum binaları ve kamu yatırımlarını gezerek yetkililerden bilgi alan Vali Hacıbektaşoğlu, daha sonra Çaycuma Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve tamamlanma aşamasına gelen "Çektirme Kafe" projesini inceledi.
Başkan Kantarcı Çalışmalar Hakkında Bilgi Verdi
Ziyaret sırasında Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Vali Hacıbektaşoğlu ve beraberindeki heyete eşlik ederek projelerin detayları ve yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı bilgiler verdi. Başkan Kantarcı, Çektirme Kafe’nin bölge turizmine ve kültürel hafızasına sunacağı katkıları aktardı.
"Kültürel Mirasın Yaşatılması Memnuniyet Verici"
Karadeniz’in simgelerinden olan geleneksel "çektirme" teknelerinin yapısını yakından bildiğini ifade eden Vali Osman Hacıbektaşoğlu, projenin aslına uygun olarak inşa edilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bölgesel bir mirasın Çaycuma’da bu özel projeyle yeniden canlandırılmasının çok değerli olduğunu vurgulayan Hacıbektaşoğlu, bu tarihi dokuyu aslına sadık kalarak geleceğe taşıyan ahşap tekne yapım ustası Muhammet Akalın’ı da başarılı işçiliğinden dolayı tebrik etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Turizme katkısı olabilecek. "Çektirme Kafe" Tam Not Aldı
Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Çaycuma'da kamu yatırımlarını ve Belediye Başkanı Bülent Kantarcı eşliğinde tamamlanma aşamasındaki 'Çektirme Kafe' projesini inceledi. Vali, kültürel mirasın korunmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, ilçe ziyaretleri kapsamında Çaycuma’da bir dizi incelemede bulundu. Ziyaret programında Vali Hacıbektaşoğlu’na, Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya da eşlik etti.
İlçede yapım aşaması süren resmi kurum binaları ve kamu yatırımlarını gezerek yetkililerden bilgi alan Vali Hacıbektaşoğlu, daha sonra Çaycuma Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve tamamlanma aşamasına gelen "Çektirme Kafe" projesini inceledi.
Başkan Kantarcı Çalışmalar Hakkında Bilgi Verdi
Ziyaret sırasında Çaycuma Belediye Başkanı Bülent Kantarcı, Vali Hacıbektaşoğlu ve beraberindeki heyete eşlik ederek projelerin detayları ve yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı bilgiler verdi. Başkan Kantarcı, Çektirme Kafe’nin bölge turizmine ve kültürel hafızasına sunacağı katkıları aktardı.
"Kültürel Mirasın Yaşatılması Memnuniyet Verici"
Karadeniz’in simgelerinden olan geleneksel "çektirme" teknelerinin yapısını yakından bildiğini ifade eden Vali Osman Hacıbektaşoğlu, projenin aslına uygun olarak inşa edilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bölgesel bir mirasın Çaycuma’da bu özel projeyle yeniden canlandırılmasının çok değerli olduğunu vurgulayan Hacıbektaşoğlu, bu tarihi dokuyu aslına sadık kalarak geleceğe taşıyan ahşap tekne yapım ustası Muhammet Akalın’ı da başarılı işçiliğinden dolayı tebrik etti.
En Çok Okunan Haberler