SON DAKİKA
Hava Durumu

Sosyal tesisler törenle hizmete girdi

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Milletvekili Ahmet Çolakoğlu ve protokol üyelerinin katılımıyla Çaycuma Şeyhler Köyü Sosyal Tesisleri açıldı. Programda Çaycuma Halk Eğitimi Merkezi'nin yıl sonu sergisi de ziyaret edildi.

Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 22:05
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 22:12
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Sosyal tesisler törenle hizmete girdi

Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, Zonguldak Milletvekili Ahmet Çolakoğlu, Çaycuma Kaymakamı Adem Kaya ve ilçe protokolünün katılımlarıyla Çaycuma ilçesine bağlı Perşembe Beldesi Şeyhler Köyü’nde yapımı tamamlanan Sosyal Tesislerin açılış programı gerçekleştirildi.

Açılış töreninde, bölge halkının sosyal ve kültürel yaşamına katkı sunması hedeflenen tesislerin hayırlı olması temennisinde bulunularak emeği geçen kişi ve kurumlara teşekkür edildi.

Program kapsamında ayrıca Çaycuma Halk Eğitimi Merkezi tarafından yıl boyunca düzenlenen kurslarda kursiyerler tarafından hazırlanan eserlerin yer aldığı Yıl Sonu Sergisi de ziyaret edildi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.