Zonguldak kent merkezinde aracını yolun ortasına park eden sürücü trafiği felç etti. Büyük araçların geçişini engelleyen araç çektirilirken, hatalı park ve trafiği tehlikeye düşüren sürücüye polis tarafından ağır para cezası uygulandı.
Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 13:25
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 13:31
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Zonguldak kent merkezinde bir sürücünün aracını yolun tam ortasına park edip gitmesi trafiği altüst etti. Büyük araçların geçemediği caddede kuyruklar oluşurken, polis o sürücüye ceza yağdırdı.
Zonguldak kent merkezinde bugün öğle saatlerinde yaşanan akıl almaz bir hatalı park vakası, sürücüleri ve yayaları isyan ettirdi. Edinilen bilgilere göre; sorumsuz bir araç sürücüsü, arabasını yolun ortasına bırakıp bölgeden ayrıldı.
Dar olan şehir içi yolda, aracın yolun ortasına park edilmesi nedeniyle özellikle otobüs ve kamyon gibi büyük araçların geçiş yolu tamamen kapandı. Arkadan gelen onlarca aracın da yolda kalmasıyla birlikte kent merkezindeki trafik akışı adeta birbirine katıldı, yollar kilitlendi.
Sıcak havada dakikalardır yolda bekleyen sürücüler kornalara basarak duruma tepki gösterirken, ihbar üzerine olay yerine çok sayıda trafik polisi sevk edildi.
Trafik ekipleri, kilitlenen trafiği yeniden açabilmek ve sıkışıklığı giderebilmek için yoğun bir çaba sarf etti. Yolun ortasına park ederek şehri felç eden lüks aracın sahibine ulaşılarak araç çektirilirken, trafik polisi tarafından sürücüye "hatalı park ve trafiği tehlikeye düşürmek" maddelerinden ağır nakdi cezai işlem uygulandı. Sorumsuz sürücünün arabasını çekmesiyle birlikte merkez trafiği normale döndü.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Aracını yolun ortasına bıraktı, trafik felç oldu!
Zonguldak kent merkezinde aracını yolun ortasına park eden sürücü trafiği felç etti. Büyük araçların geçişini engelleyen araç çektirilirken, hatalı park ve trafiği tehlikeye düşüren sürücüye polis tarafından ağır para cezası uygulandı.
Zonguldak kent merkezinde bir sürücünün aracını yolun tam ortasına park edip gitmesi trafiği altüst etti. Büyük araçların geçemediği caddede kuyruklar oluşurken, polis o sürücüye ceza yağdırdı.
Zonguldak kent merkezinde bugün öğle saatlerinde yaşanan akıl almaz bir hatalı park vakası, sürücüleri ve yayaları isyan ettirdi. Edinilen bilgilere göre; sorumsuz bir araç sürücüsü, arabasını yolun ortasına bırakıp bölgeden ayrıldı.
Dar olan şehir içi yolda, aracın yolun ortasına park edilmesi nedeniyle özellikle otobüs ve kamyon gibi büyük araçların geçiş yolu tamamen kapandı. Arkadan gelen onlarca aracın da yolda kalmasıyla birlikte kent merkezindeki trafik akışı adeta birbirine katıldı, yollar kilitlendi.
Sıcak havada dakikalardır yolda bekleyen sürücüler kornalara basarak duruma tepki gösterirken, ihbar üzerine olay yerine çok sayıda trafik polisi sevk edildi.
Trafik ekipleri, kilitlenen trafiği yeniden açabilmek ve sıkışıklığı giderebilmek için yoğun bir çaba sarf etti. Yolun ortasına park ederek şehri felç eden lüks aracın sahibine ulaşılarak araç çektirilirken, trafik polisi tarafından sürücüye "hatalı park ve trafiği tehlikeye düşürmek" maddelerinden ağır nakdi cezai işlem uygulandı. Sorumsuz sürücünün arabasını çekmesiyle birlikte merkez trafiği normale döndü.
En Çok Okunan Haberler