SON DAKİKA
Hava Durumu

Vitamin Noktası hizmete açılıyor! Zonguldak dev ekranda maçlara doyacak

Zonguldak Belediyesi, Adliye önündeki “Vitamin Noktası”nı yenilenen konseptiyle yeniden açıyor. Denize sıfır alana armut koltuklar eklenirken, kurulan dev ekranda Dünya Kupası ve Voleybol Milletler Ligi maçları canlı yayınlanacak.

Haber Giriş Tarihi: 22.05.2026 16:45
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2026 16:56
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Vitamin Noktası hizmete açılıyor! Zonguldak dev ekranda maçlara doyacak

Zonguldak Belediyesi tarafından, Adliye önü mevkisinde kurulan “Vitamin Noktası”, yenilenen konseptiyle yeniden vatandaşların hizmetine açılacak.

Denize sıfır konumda bulunan alanda belediye ekipleri tarafından yapılan yeni düzenlemelerle vatandaşları heyecanlandırdı . Rengarenk ışıklarla süslenen alana armut koltuklar yerleştirilirken, vatandaşların yaz akşamlarında keyifli vakit geçirebileceği sosyal bir ortam hazırlandı.

Belediye yetkilileri, hem görsel düzenlemesi hem de deniz manzarasıyla öne çıkan alanın kısa süre içerisinde ilk müşterilerini ağırlamaya başlayacağını belirtti.

DEV EKRAN KURULDU MAÇLAR CANLI YAYINLANACAK

Öte yandan alana kurulan dev ekranda yaklaşan Dünya Kupası karşılaşmaları, Voleybol Milletler Ligi maçları ve daha birçok spor organizasyonlarının canlı olarak yayınlanacağı öğrenildi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.