Kdz. Ereğli Belediyesi'nin düzenlediği Konya Devlet Tiyatrosu'na ait "Boğaç Han" oyunu, 20-22 Mayıs 2026 tarihlerinde Atatürk Kültür Merkezi'nde sahnelendi. Ücretsiz sergilenen oyun, çocuklardan ve öğretmenlerden yoğun ilgi gördü.
Haber Giriş Tarihi: 22.05.2026 17:21
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2026 17:26
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Kdz. Ereğli Belediyesi’nin düzenlediği “Boğaç Han” çocuk oyunu, üç gün boyunca dolu salonlarda sahnelendi. Çocukların şarkılara eşlik ederek büyük bir ilgiyle izlediği oyun; dekoru, kostümleri ve başarılı oyunculuk performanslarıyla izleyenlerden tam not aldı.
Kdz. Ereğli Belediyesi’nin çocukları kültür ve sanatla buluşturan tiyatro etkinliği büyük ilgi gördü. Konya Devlet Tiyatrosu tarafından sahnelenen “Boğaç Han” adlı çocuk oyunu, üç gün boyunca Atatürk Kültür Merkezi Dr. Dündar Güçeri Etkinlik Salonu’nda minik sanatseverlerle buluştu.
20-21-22 Mayıs 2026 tarihlerinde günde iki seans halinde ücretsiz olarak sahnelenen oyun, her gösterimde salonu dolduran çocuklar ve öğretmenlerinden yoğun ilgi gördü. Çocuklar oyun boyunca zaman zaman şarkılara eşlik ederken, kahkahaları ve coşkuları salona renk kattı. Oyunun dekor tasarımı, kostümleri ve oyuncuların başarılı performansları izleyenlerden tam not aldı.
ÇOCUKLAR ÇOK MUTLU
Dede Korkut Hikâyeleri’nden uyarlanan ve Hasan Erkek tarafından kaleme alınan, yönetmenliğini Erdem Şenses’in yaptığı tek perdelik oyun; Oğuz beylerinden Dirse Han’ın oğlu Boğaç Han’ın kahramanlık dolu hikâyesini çocuklarla buluşturdu. Yaklaşık 45 dakika süren oyunda Boğaç Han karakterini Tolgahan Parlak, Dede Korkut karakterini ise Yiğit Gümüşada canlandırdı.
Programın son seansının ardından Kdz. Ereğli Belediyesi Başkan Vekili Çetin Yiğit sahnede yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı:
BAŞKAN POSBIYIK’TAN ÇOCUKLARA BAYRAM HEDİYESİ
“Öncelikle Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın sizlere sevgi, barış ve dostluk selamlarını iletmek istiyorum. Konya Devlet Tiyatrosu’nun sevilen çocuk oyununu üç gün boyunca, günde iki seans halinde sizlerle buluşturduk. Bu güzel oyun için T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü’ne ve Konya Devlet Tiyatrosu sanatçılarına ve teknik ekibine teşekkür ediyorum.”
Konuşmanın ardından Kdz. Ereğli Belediyesi Başkan Vekili Çetin Yiğit, Kültür Sanat ve Sosyal İşler Müdürü Muhammet Ali Ateş ile Kültür ve Basın Danışmanı Aykut Ateş, oyunun oyuncularını ve teknik ekibini tek tek tebrik ederek hediyelerini takdim etti. Program, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Posbıyık’tan Miniklere Bayram Hediyesi!
Kdz. Ereğli Belediyesi'nin düzenlediği Konya Devlet Tiyatrosu'na ait "Boğaç Han" oyunu, 20-22 Mayıs 2026 tarihlerinde Atatürk Kültür Merkezi'nde sahnelendi. Ücretsiz sergilenen oyun, çocuklardan ve öğretmenlerden yoğun ilgi gördü.
Kdz. Ereğli Belediyesi’nin düzenlediği “Boğaç Han” çocuk oyunu, üç gün boyunca dolu salonlarda sahnelendi. Çocukların şarkılara eşlik ederek büyük bir ilgiyle izlediği oyun; dekoru, kostümleri ve başarılı oyunculuk performanslarıyla izleyenlerden tam not aldı.
Kdz. Ereğli Belediyesi’nin çocukları kültür ve sanatla buluşturan tiyatro etkinliği büyük ilgi gördü. Konya Devlet Tiyatrosu tarafından sahnelenen “Boğaç Han” adlı çocuk oyunu, üç gün boyunca Atatürk Kültür Merkezi Dr. Dündar Güçeri Etkinlik Salonu’nda minik sanatseverlerle buluştu.
20-21-22 Mayıs 2026 tarihlerinde günde iki seans halinde ücretsiz olarak sahnelenen oyun, her gösterimde salonu dolduran çocuklar ve öğretmenlerinden yoğun ilgi gördü. Çocuklar oyun boyunca zaman zaman şarkılara eşlik ederken, kahkahaları ve coşkuları salona renk kattı. Oyunun dekor tasarımı, kostümleri ve oyuncuların başarılı performansları izleyenlerden tam not aldı.
ÇOCUKLAR ÇOK MUTLU
Dede Korkut Hikâyeleri’nden uyarlanan ve Hasan Erkek tarafından kaleme alınan, yönetmenliğini Erdem Şenses’in yaptığı tek perdelik oyun; Oğuz beylerinden Dirse Han’ın oğlu Boğaç Han’ın kahramanlık dolu hikâyesini çocuklarla buluşturdu. Yaklaşık 45 dakika süren oyunda Boğaç Han karakterini Tolgahan Parlak, Dede Korkut karakterini ise Yiğit Gümüşada canlandırdı.
Programın son seansının ardından Kdz. Ereğli Belediyesi Başkan Vekili Çetin Yiğit sahnede yaptığı konuşmada şu ifadeleri kullandı:
BAŞKAN POSBIYIK’TAN ÇOCUKLARA BAYRAM HEDİYESİ
“Öncelikle Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın sizlere sevgi, barış ve dostluk selamlarını iletmek istiyorum. Konya Devlet Tiyatrosu’nun sevilen çocuk oyununu üç gün boyunca, günde iki seans halinde sizlerle buluşturduk. Bu güzel oyun için T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Tiyatroları Genel Müdürlüğü’ne ve Konya Devlet Tiyatrosu sanatçılarına ve teknik ekibine teşekkür ediyorum.”
Konuşmanın ardından Kdz. Ereğli Belediyesi Başkan Vekili Çetin Yiğit, Kültür Sanat ve Sosyal İşler Müdürü Muhammet Ali Ateş ile Kültür ve Basın Danışmanı Aykut Ateş, oyunun oyuncularını ve teknik ekibini tek tek tebrik ederek hediyelerini takdim etti. Program, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
En Çok Okunan Haberler