
Zonguldak sahil bandında deforme olan ve kırılan banklar, belediye ekipleri tarafından sökülmeye devam ediyor.
Zonguldak’ta sahil bandında bulunan oturma bankları, sökülmeye devam ediyor. Önceki dönem Belediye Başkanı Ömer Selim Alan zamanında TOKİ tarafından sahil bandına yerleştirilen bankların zamanla deforme olduğu ve kullanılamaz hale geldiği belirtildi. Vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanlarda yer alan bankların sık sık kırılması, hem güvenlik hem de görüntü açısından sorun oluşturdu. Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem’in talimatıyla harekete geçen ekipler, hasar gören bankları sökerek kaldırma çalışmalarına geçtiğimiz günlerde başladı.Sahil Kafe kısmında kalan banklar bugün belediye ekipleri tarafından sabah erken saatlerde sökülmeye başlandı. L Sahilde bulunan diğer eski banklarda ise çalışmaların devam edeceği öğrenildi.