
Zonguldak’ın Kozlu ilçesinde yaşayan Atakan Özmen, halk otobüslerinde yaşanan yoğunluğa tepki göstererek yetkililere çağrıda bulundu.
Özellikle Topbaşı güzergâhında hizmet veren otobüslerde ciddi yoğunluk yaşandığını öne süren Özmen, yolcuların kapasitenin üzerinde araçlara alındığını iddia etti. Sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda yaşanan duruma tepki gösteren Özmen, vatandaşların zor şartlarda seyahat etmek zorunda kaldığını belirtti. Kızıyla birlikte Kozlu’dan otobüse bindiğini ifade eden Özmen, araç içerisinde nefes alacak yer kalmadığını, yaşlıların ve çocukların da bu yoğunluktan olumsuz etkilendiğini söyledi. Otobüslerin kapasitesinin üzerinde yolcu taşıdığını savunan Özmen, özellikle ücretsiz veya indirimli seyahat hakkı bulunan yolcuların yoğun olarak kullandığı saatlerde düzenleme yapılması gerektiğini dile getirdi. Ek sefer talebinde bulunan Özmen, yaşanan sorunun çözülmemesi halinde konuyu ilgili kurumlara taşıyacağını ifade etti. Vatandaşlar ise özellikle yoğun saatlerde yaşanan kalabalığın azaltılması için sefer sayılarının artırılmasını ve ulaşım hizmetlerinin daha konforlu hale getirilmesini talep ediyor.