Zonguldak'ta sıkı denetim: Hatalı parka geçit yok!
Zonguldak'ta sıkı denetim: Hatalı parka geçit yok!
Zonguldak İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Gazipaşa Caddesi'nde hatalı park yapan sürücülere yönelik denetim gerçekleştirdi. Uyarıları dikkate almayan araç sahiplerine cezai işlem uygulayan ekipler, denetimlerin kent genelinde süreceğini bildirdi.
Haber Giriş Tarihi: 24.05.2026 18:12
Haber Güncellenme Tarihi: 24.05.2026 18:22
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Zonguldak’ta trafik ekipleri, Gazipaşa Caddesi’nde gelişi güzel park yapan sürücülere yönelik denetim gerçekleştirdi. Kurallara uymayan araçlara cezai işlem uygulandı.
Zonguldak İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı trafik ekipleri, kent merkezinde düzensiz park sorununa karşı denetim başlattı.
Ekipler, hafta sonu özellikle Gazipaşa Caddesi üzerinde gelişi güzel park edilen araçlara yönelik uygulama yaptı. UYARILARA UYMAYANLARA CEZA
Araç sürücüleri önce anonslarla uyarılırken, kurallara uymayan ve araçlarını kaldırmayan sürücülere cezai işlem uygulandı. PLAKALAR TEK TEK ALINDI
Trafik ekiplerinin, hatalı park yapan araçların plakalarını tek tek kayıt altına aldığı öğrenildi. DENETİMLER SÜRECEK
Yetkililer, uygulamanın gün boyunca devam edeceğini ve kent genelinde denetimlerin süreceğini bildirdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Zonguldak'ta sıkı denetim: Hatalı parka geçit yok!
Zonguldak İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Gazipaşa Caddesi'nde hatalı park yapan sürücülere yönelik denetim gerçekleştirdi. Uyarıları dikkate almayan araç sahiplerine cezai işlem uygulayan ekipler, denetimlerin kent genelinde süreceğini bildirdi.
Zonguldak’ta trafik ekipleri, Gazipaşa Caddesi’nde gelişi güzel park yapan sürücülere yönelik denetim gerçekleştirdi. Kurallara uymayan araçlara cezai işlem uygulandı.
Zonguldak İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı trafik ekipleri, kent merkezinde düzensiz park sorununa karşı denetim başlattı.
Ekipler, hafta sonu özellikle Gazipaşa Caddesi üzerinde gelişi güzel park edilen araçlara yönelik uygulama yaptı.
UYARILARA UYMAYANLARA CEZA
Araç sürücüleri önce anonslarla uyarılırken, kurallara uymayan ve araçlarını kaldırmayan sürücülere cezai işlem uygulandı.
PLAKALAR TEK TEK ALINDI
Trafik ekiplerinin, hatalı park yapan araçların plakalarını tek tek kayıt altına aldığı öğrenildi.
DENETİMLER SÜRECEK
Yetkililer, uygulamanın gün boyunca devam edeceğini ve kent genelinde denetimlerin süreceğini bildirdi.
En Çok Okunan Haberler