SON DAKİKA
Hava Durumu

Yaşlı Vatandaş Belediyede İsyan Etti: “İnternetten Ne Anlarım?”

Zonguldak Belediyesi'nde emlak vergisi ödemelerinin son gününde veznelerin kapalı olması vatandaşları mağdur etti. Belediye tarafından dijital ödemeye yönlendirilen vatandaşlar, özellikle yaşlılar, yönetime tepki gösterdi.

Haber Giriş Tarihi: 25.05.2026 16:29
Haber Güncellenme Tarihi: 25.05.2026 16:35
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Yaşlı Vatandaş Belediyede İsyan Etti: “İnternetten Ne Anlarım?”

Emlak vergisinin son gününde veznelerin kapalı olması vatandaşları isyan ettirdi. “Vergi yatırın” mesajı atan belediyeye tepki yağdı.

Zonguldak Belediyesi’nde emlak vergisi ödemelerinin son gününde yaşanan vezne krizi vatandaşları mağdur etti. Ödeme yapmak için belediyeye gelen çok sayıda kişi, veznelerin kapalı olması nedeniyle büyük tepki gösterdi.

Vatandaşlar, bankalar ve vergi daireleri açıkken belediye veznelerinin hizmet vermemesine anlam veremediklerini belirterek duruma isyan etti. Belediyenin daha önce vatandaşlara “Mayıs ayı sonuna kadar emlak vergilerinizi yatırın, cezaya kalmayın” şeklinde mesaj gönderdiğini hatırlatan vatandaşlar, “Hem son gün diye uyarı yapılıyor hem de vezneler kapalı tutuluyor” diyerek tepki gösterdi.

“Bu Ne Perhiz, Bu Ne Lahana Turşusu”

Belediye binası girişine asılan “Ödemelerinizi internet üzerinden yapabilirsiniz” yazılı duyuru ise özellikle yaşlı vatandaşların tepkisini çekti. İnternet kullanmayı bilmediğini söyleyen bazı vatandaşlar, dijital ödeme sistemine yönlendirilmenin doğru olmadığını savundu.

Eli bastonlu yaşlı bir vatandaşın, “Ben internetten ne anlarım?” diyerek tepki göstermesi dikkat çekti. Vatandaşlar ayrıca, “Madem tüm işlemler internetten yapılacak, o zaman vezneler neden var?” sözleriyle belediye yönetimine sitem etti.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.