Memur-Sen, Zonguldak'ta Kurban Bayramı'nın ikinci gününde bayramlaşma programı düzenledi. Kamuran Aşkar, Gazze ve İran'daki gelişmeler nedeniyle bayramı buruk geçirdiklerini belirterek birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.
Haber Giriş Tarihi: 28.05.2026 18:55
Haber Güncellenme Tarihi: 28.05.2026 18:58
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Zonguldak’ta Memur-Sen Konfederasyonu tarafından Kurban Bayramı’nın ikinci gününde bayramlaşma programı düzenlendi. Program, Memur-Sen Zonguldak İl Temsilciliği’nde bulunan Akif İnan Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.
Bayramlaşma programına Memur-Sen İl Temsilcisi ve Eğitim-Bir-Sen Şube Başkanı Kamuran Aşkar başta olmak üzere Sağlık-Sen Şube Başkanı Mehmet Ali Kara, Diyanet-Sen İl Başkanı Halil İbrahim Kulaç, Enerji Bir-Sen Şube Başkanı Sedat Güngör, yönetim kurulu üyeleri ve çeşitli dernek temsilcileri katıldı.
“BAYRAMA BURUK GİRİYORUZ”
Programda konuşan Kamuran Aşkar, Kurban Bayramı’na ulaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını ancak Gazze ve İran’da yaşanan gelişmeler nedeniyle buruk bir bayram geçirdiklerini ifade etti.
Aşkar, konuşmasında birlik ve beraberlik vurgusu yaparak, Türkiye’nin milli dayanışmaya her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduğu bir dönemden geçtiğini söyledi.
Programa şehir dışından katılan misafirlere teşekkür eden Aşkar, tüm üyelerin, Zonguldaklı vatandaşların ve İslam aleminin Kurban Bayramı’nı kutladı. Bayramlaşma programı, katılımcıların sohbet etmesi ve iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Memur-Sen üyeleri bayramlaşma programında buluştu
Memur-Sen, Zonguldak'ta Kurban Bayramı'nın ikinci gününde bayramlaşma programı düzenledi. Kamuran Aşkar, Gazze ve İran'daki gelişmeler nedeniyle bayramı buruk geçirdiklerini belirterek birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.
Zonguldak’ta Memur-Sen Konfederasyonu tarafından Kurban Bayramı’nın ikinci gününde bayramlaşma programı düzenlendi. Program, Memur-Sen Zonguldak İl Temsilciliği’nde bulunan Akif İnan Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.
Bayramlaşma programına Memur-Sen İl Temsilcisi ve Eğitim-Bir-Sen Şube Başkanı Kamuran Aşkar başta olmak üzere Sağlık-Sen Şube Başkanı Mehmet Ali Kara, Diyanet-Sen İl Başkanı Halil İbrahim Kulaç, Enerji Bir-Sen Şube Başkanı Sedat Güngör, yönetim kurulu üyeleri ve çeşitli dernek temsilcileri katıldı.
“BAYRAMA BURUK GİRİYORUZ”
Programda konuşan Kamuran Aşkar, Kurban Bayramı’na ulaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını ancak Gazze ve İran’da yaşanan gelişmeler nedeniyle buruk bir bayram geçirdiklerini ifade etti.
Aşkar, konuşmasında birlik ve beraberlik vurgusu yaparak, Türkiye’nin milli dayanışmaya her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduğu bir dönemden geçtiğini söyledi.
Programa şehir dışından katılan misafirlere teşekkür eden Aşkar, tüm üyelerin, Zonguldaklı vatandaşların ve İslam aleminin Kurban Bayramı’nı kutladı. Bayramlaşma programı, katılımcıların sohbet etmesi ve iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.
En Çok Okunan Haberler