Bakan Kurum'dan Zonguldak TOKİ paylaşımı: "Kira öder gibi ev sahibi oldular"
Bakan Kurum'dan Zonguldak TOKİ paylaşımı: "Kira öder gibi ev sahibi oldular"
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Zonguldak'ta TOKİ sosyal konut projeleriyle ev sahibi olan vatandaşların görüntülerini paylaşarak, dar gelirli aileleri hayallerindeki yuvalara kavuşturmaya devam edeceklerini belirtti.
Haber Giriş Tarihi: 25.05.2026 17:44
Haber Güncellenme Tarihi: 25.05.2026 17:47
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Zonguldak’ta TOKİ’nin sosyal konut projeleriyle ev sahibi olan vatandaşların görüntülerini paylaşarak “TOKİ eliyle hayata geçirdiğimiz sosyal konut projelerimizle dar gelirli ailelerimizi hayalini kurdukları güzel yuvalarına kavuşturmaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Zonguldak'ta TOKİ'nin sosyal konut projeleriyle ev sahibi olan vatandaşların görüntülerini sosyal medya hesabından paylaştı. Bakan Kurum, "Anahtarlar Zonguldak'ta mutluluğun kapısını açtı, bir ailemizin daha yuva hayali gerçek oldu. TOKİ eliyle hayata geçirdiğimiz sosyal konut projelerimizle dar gelirli ailelerimizi hayalini kurdukları güzel yuvalarına kavuşturmaya devam edeceğiz" mesajını verdi.
Görüntülerde yer alan ev sahibi Bayram Soylu, "Ya Allah ya bismillah; bir ümit dedim, başvurdum ve çıktı. Bir sene boyunca inşaatından temeline hep takip ettik. İyi ki de çıkmış. 'Bana çıkmaz aman yazılmayayım' diye bir düşünceye kapılmasınlar" dedi.
Emekli kategorisinden ev sahibi olduklarını anlatan Sabire Eş, "TOKİ'yi biz bulduk; kızlar babalarına 'emekli kategorisinden başvur. Daha şanslı olur' gibisine dedi. Biz de başvurduk. Çıkınca memnun olduk" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Kurum'dan Zonguldak TOKİ paylaşımı: "Kira öder gibi ev sahibi oldular"
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Zonguldak'ta TOKİ sosyal konut projeleriyle ev sahibi olan vatandaşların görüntülerini paylaşarak, dar gelirli aileleri hayallerindeki yuvalara kavuşturmaya devam edeceklerini belirtti.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Zonguldak’ta TOKİ’nin sosyal konut projeleriyle ev sahibi olan vatandaşların görüntülerini paylaşarak “TOKİ eliyle hayata geçirdiğimiz sosyal konut projelerimizle dar gelirli ailelerimizi hayalini kurdukları güzel yuvalarına kavuşturmaya devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Zonguldak'ta TOKİ'nin sosyal konut projeleriyle ev sahibi olan vatandaşların görüntülerini sosyal medya hesabından paylaştı. Bakan Kurum, "Anahtarlar Zonguldak'ta mutluluğun kapısını açtı, bir ailemizin daha yuva hayali gerçek oldu. TOKİ eliyle hayata geçirdiğimiz sosyal konut projelerimizle dar gelirli ailelerimizi hayalini kurdukları güzel yuvalarına kavuşturmaya devam edeceğiz" mesajını verdi.
Görüntülerde yer alan ev sahibi Bayram Soylu, "Ya Allah ya bismillah; bir ümit dedim, başvurdum ve çıktı. Bir sene boyunca inşaatından temeline hep takip ettik. İyi ki de çıkmış. 'Bana çıkmaz aman yazılmayayım' diye bir düşünceye kapılmasınlar" dedi.
Emekli kategorisinden ev sahibi olduklarını anlatan Sabire Eş, "TOKİ'yi biz bulduk; kızlar babalarına 'emekli kategorisinden başvur. Daha şanslı olur' gibisine dedi. Biz de başvurduk. Çıkınca memnun olduk" diye konuştu.
En Çok Okunan Haberler