SON DAKİKA
Hava Durumu

KDZ.EREĞLİ BELEDİYESİ’NDE BAYRAMLAŞMA YAPILDI

Kdz. Ereğli Belediyesi'nde Kurban Bayramı arefesinde bayramlaşma töreni düzenlendi. Belediye Başkanvekili Çetin Yiğit ve Neriman Posbıyık, katılımcılarla bayramlaştı. Yiğit, tedavisi süren Başkan Halil Posbıyık'ın selamlarını iletti.

Haber Giriş Tarihi: 26.05.2026 12:58
Haber Güncellenme Tarihi: 26.05.2026 13:06
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
KDZ.EREĞLİ BELEDİYESİ’NDE BAYRAMLAŞMA YAPILDI

Kurban Bayramı öncesi Kdz. Ereğli Belediyesi’nde bayramlaşma programı düzenlendi.

Kdz. Ereğli Belediyesi’nde geleneksel olarak düzenlenen bayramlaşma töreni Kurban Bayramı arefesinde başkanlık makamında yapıldı.

Belediye Başkanvekili Çetin Yiğit ve Başkan Posbıyık’ın eşi Neriman Posbıyık, belediyede çalışan personel, zabıta, itfaiye, birim müdürleri, siyasi parti temsilcileri, STK temsilcileri, muhtarlar, belediye meclis üyeleri, gazeteciler ve misafirleriyle tek tek bayramlaştı.

Başkanvekili Yiğit, gelen misafirlere tedavisi nedeniyle bayramlaşmaya katılamayan Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın selamlarını iletti, iyi bayramlar diledi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.