Çaycuma'da 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kapsamında düzenlenen programda üreticilerin talepleri dinlendi ve yeni nesil tarım teknolojileri tanıtıldı. Etkinliğe İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan ve çok sayıda üretici katılım sağladı.
Haber Giriş Tarihi: 15.05.2026 12:12
Haber Güncellenme Tarihi: 15.05.2026 12:18
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Çaycuma’da Dünya Çiftçiler Günü kapsamında düzenlenen programda üreticilerin talepleri dinlendi, tarımda yeni teknolojiler tanıtıldı.
Çaycuma Ziraat Odası, Çaycuma Kaymakamlığı ve Çaycuma Belediyesi iş birliğiyle düzenlenen 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü buluşmasına; İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan, il/ilçe protokolü, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve kıymetli üreticilerimiz katılım sağladı.
Gıda güvenliğinin, sürdürülebilir tarımın ve kırsal kalkınmanın öneminin vurgulandığı programda; Tarım sektöründeki yenilikler ve traktör üreticilerinin stantları incelenerek yeni nesil tarım aletleri hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu, Çiftçilerimizin talep ve beklentileri dinlendi.
İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan açıklamasında, “Tarladan soframıza uzanan o meşakkatli yolda, her türlü zorluğa rağmen fedakârca üreten tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kutlu olsun! Bereketli, bol kazançlı hasatlar diliyoruz. Üreten Zonguldak için daima çiftçimizin yanındayız” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Çaycuma’da Dünya Çiftçiler Günü kutlandı
Çaycuma'da 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kapsamında düzenlenen programda üreticilerin talepleri dinlendi ve yeni nesil tarım teknolojileri tanıtıldı. Etkinliğe İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan ve çok sayıda üretici katılım sağladı.
Çaycuma’da Dünya Çiftçiler Günü kapsamında düzenlenen programda üreticilerin talepleri dinlendi, tarımda yeni teknolojiler tanıtıldı.
Çaycuma Ziraat Odası, Çaycuma Kaymakamlığı ve Çaycuma Belediyesi iş birliğiyle düzenlenen 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü buluşmasına; İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan, il/ilçe protokolü, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve kıymetli üreticilerimiz katılım sağladı.
Gıda güvenliğinin, sürdürülebilir tarımın ve kırsal kalkınmanın öneminin vurgulandığı programda; Tarım sektöründeki yenilikler ve traktör üreticilerinin stantları incelenerek yeni nesil tarım aletleri hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu, Çiftçilerimizin talep ve beklentileri dinlendi.
İl Tarım ve Orman Müdürü Nihat Ağan açıklamasında, “Tarladan soframıza uzanan o meşakkatli yolda, her türlü zorluğa rağmen fedakârca üreten tüm çiftçilerimizin 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü kutlu olsun! Bereketli, bol kazançlı hasatlar diliyoruz. Üreten Zonguldak için daima çiftçimizin yanındayız” dedi.
En Çok Okunan Haberler