SON DAKİKA
Hava Durumu

Belediye Personeli İşçiyi Hastanelik Etti!

Zonguldak'ın Filyos beldesinde belediye personeli ile bir işçi arasında görev dağılımı nedeniyle çıkan kavga yaralanmayla sonuçlandı. Darp raporu alan işçi hastaneye kaldırılırken, jandarma olayla ilgili inceleme başlattı.

Haber Giriş Tarihi: 23.05.2026 12:36
Haber Güncellenme Tarihi: 23.05.2026 12:39
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.gundem67.com.tr/
Belediye Personeli İşçiyi Hastanelik Etti!

Zonguldak’ın Çaycuma ilçesine bağlı Filyos beldesinde belediye çalışanları arasında yaşandığı iddia edilen kavga beldede gündem oldu.

İddialara göre belediyede görev yapan bir personel ile işçi arasında çıkan tartışma kısa sürede büyüyerek fiziksel kavgaya dönüştü.

Olayın, belediyeye ait çalışma alanında meydana geldiği öne sürüldü. İddiaya göre taraflar arasında bir süredir devam eden iş paylaşımı ve görev dağılımı nedeniyle gerginlik yaşanıyordu. Gün içerisinde yeniden başlayan tartışmanın büyümesi üzerine belediye personeli olduğu belirtilen şahsın işçiye saldırdığı iddia edildi.

Çevrede bulunanların anlatımına göre yaşanan arbede sırasında işçi yere düşerek çeşitli yerlerinden yaralandı. Olayı gören diğer çalışanların araya girmesiyle kavga sona erdirildi. İhbar üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edilirken, yaralanan işçi yapılan ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı. İşçinin darp raporu aldığı öğrenildi.

Olay sonrası tarafların karakola götürüldüğü ve karşılıklı şikayetçi oldukları ileri sürüldü. Jandarma ekiplerinin olayla ilgili inceleme başlattığı öğrenilirken, güvenlik kameralarının da incelemeye alındığı belirtildi.

Filyos’ta büyük yankı uyandıran olayla ilgili gözler belediye yönetimine çevrilirken,’dan konuya ilişkin açıklama yapılması bekleniyor.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.